Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7698
Назва: | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ ГУМАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ |
Автори: | Ткачук, Мирослава Михайлівна |
Ключові слова: | теоретичний аналіз демократичний стиль керівництва гуманізація новий стиль управління управлінська діяльність демократизація життєдіяльності директор школи гуманістичні засади теорії управління навчально-виховний процес управлінські рішення |
Дата публікації: | лис-2017 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Ткачук М. М. Теоретичний аналіз поняття гуманізації управлінської діяльності директора школи / М. М. Ткачук, Т. Дзюба // Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Умань, 24 листопада 2017 року / ред. кол. Коберник О. М., Кравченко О.О., Бойченко В. В. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – С.124–128. |
Серія/номер: | УДК 37.091.113; |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється теоретичний аналіз поняття гуманізації управлінської діяльності директора школи. Підкреслено, що управління сучасним навчальним закладом вимагає системних змін у змісті діяльності, технологіях її реалізації. Такими є новий стиль мислення, демократичний стиль керівництва, що ґрунтується на гуманістичних засадах теорії управління і визначається демократизацією життєдіяльності школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7698 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEORETY`ChNY_ANALIZ_PONYaTTYa_GUMANIZACIYi_ UPRAVLINS`KOYi_ DIYaL`NOSTI _DY`REKTORA_ShKOLY`.pdf | 307,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.