Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7736
Назва: | ДИТЯЧИЙ БУДИНОК СІМЕЙНОГО ТИПУ, ЯК МОДЕЛЬ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДІТЕЙ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ |
Автори: | Лівандовська, Інна Антонівна |
Ключові слова: | Фостерні сім'ї, Дитячий будинок сімейного типу, сиротинці. міжнародна практика ресоціалізації. |
Дата публікації: | 3-лис-2017 |
Бібліографічний опис: | Тенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнарод- ної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 3–4 листопада 2017 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – 136 c. |
Короткий огляд (реферат): | Презентовано досвід соціальної ресоціалізації сиротинців у Великій Британії. Розглянуто специфіку діяльності фостерних сімей та їх ефективність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7736 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дитячий будинок сімейного типу як модель гендерної ідентифікації дітей-сиріт. Зарубіжний досвід..pdf | 320,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.