Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8681
Назва: МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЇЇ СУБ’ЄКТІВ
Автори: Король, Інна Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність
Дата публікації: 11-тра-2018
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні інструменти маркетингу територій як засобу підвищення конкурентоспроможності її субєктів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8681
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Король І.В. Конференція 19.04.18.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.