Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9088
Назва: Емоційне середовище дошкільника у працях О.Запорожця
Автори: Харченко, Надія Анатоліївна
Чорна, Тетяна
Ключові слова: емоції
дошкільник
О.Запорожець
середовище дошкільника
емоційний розвиток
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 37(477) (06);
Короткий огляд (реферат): У сучасному суспільстві особливого значення набуває питання модернізації змісту дошкільної освіти, необхідності оновлення її принципів, гуманізації цілей і завдань. Не останнє місце у цьому процесі посідає вивчення особливостей та закономірностей емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Вченими доведено, що найбільш сприятливим періодом для розвитку емоційної сфери дитини є дошкільний вік. Проте в сучасній дошкільній освіті довгий час існувала проблема переваги раціонально-логічного аспекту пізнання над чуттєво-емоційним. Як зазначали Л.Виготський і О.Запорожець, лише узгоджене функціонування емоційної та інтелектуальної сфери в тісній єдності може забезпечити успішність будь-яких форм діяльності особистості. Розумовий розвиток тісно пов’язаний з емоційною сферою дитини, світом її почуттів та переживань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9088
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko.pdf347,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.