Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9089
Назва: Інтерактивні технології розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.
Автори: Харченко, Надія Анатоліївна
Чорна, Тетяна Олексіївна
Ключові слова: емоції
розвиток емоційної сфери
інтерактивні технології
дошкільник
вік
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 159.98-048.88]-05(06);
Короткий огляд (реферат): Проблема емоційного розвитку дошкільників все частіше привертає увагу дослідників у галузі педагогіки і психології. Діти дошкільного віку не завжди вміють виражати свої почуття, емоційні переживання без спеціального навчання і виховання. Здатність довільно управляти своїми діями і емоціями формується протягом усього дошкільного дитинства. Розвиток особистості дитини дошкільника тісно пов'язаний із формуванням емоційно-вольової сфери, що охоплює інтереси і мотиви поведінки, що, в свою чергу, визначається соціальним оточенням і реалізацією типових для даного етапу розвитку відносин дитини з дорослими та ровесниками. При спеціально організованій дорослими діяльності діти вчаться відчувати певні почуття, пов'язані з сприйняттям творів мистецтва, музики, цікавої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9089
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко,Чорна1.pdf437,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.