Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9209
Назва: | Спогади як джерело з історії повсякдення освітнього процесу (Никифір Григоріїв) |
Автори: | Моргай, Лілія Анатоліївна |
Ключові слова: | країнізація освіти, міністр освіти УНР, освітній процес, викладання української мови. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом в Україні яскраво проявляється тенденція збільшення кількості людинознавчих студій, в яких у центр дослідження ставиться людина, її світобачення і поведінка, її повсякденне життя. Провідними науковими установами проводяться заходи, під час яких розробляються питання теоретичного та практичного змісту історії повсядення, що вкотре підкреслює суспільно-наукову важливість повсякденної тематики. Особливе місце серед досліджень означеної тематики посідають дослідження повсякдення педагогічного процесу, в яких автори висвітлюють аспекти «способу життя» представників української педагогічної інтелегенції в різні історичні періоди, житлово-побутові умови та повсякденні турботи; аналізують вплив держави на повсякденність творчих постатей, працівників освіти та культури, творчих та громадських організацій у які вони входили. Важливим джерелом, що значно доповнює знання з історії повсякдення педагогічного процесу під час Української революції 1917 – 1921 рр., є «Спогади «Руїнника», написані відомим педагогом Никифором Григорієвим. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9209 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези.pdf | 232,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.