Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9209
Назва: Спогади як джерело з історії повсякдення освітнього процесу (Никифір Григоріїв)
Автори: Моргай, Лілія Анатоліївна
Ключові слова: країнізація освіти, міністр освіти УНР, освітній процес, викладання української мови.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Останнім часом в Україні яскраво проявляється тенденція збільшення кількості людинознавчих студій, в яких у центр дослідження ставиться людина, її світобачення і поведінка, її повсякденне життя. Провідними науковими установами проводяться заходи, під час яких розробляються питання теоретичного та практичного змісту історії повсядення, що вкотре підкреслює суспільно-наукову важливість повсякденної тематики. Особливе місце серед досліджень означеної тематики посідають дослідження повсякдення педагогічного процесу, в яких автори висвітлюють аспекти «способу життя» представників української педагогічної інтелегенції в різні історичні періоди, житлово-побутові умови та повсякденні турботи; аналізують вплив держави на повсякденність творчих постатей, працівників освіти та культури, творчих та громадських організацій у які вони входили. Важливим джерелом, що значно доповнює знання з історії повсякдення педагогічного процесу під час Української революції 1917 – 1921 рр., є «Спогади «Руїнника», написані відомим педагогом Никифором Григорієвим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9209
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf232,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.