Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9432
Назва: УПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВИМИ ШКОЛАМИ УКРАЇНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ПРАКТИКА
Автори: Кудла, Марія Валеріївна
Ключові слова: «початкова школа», «управління», «управління освітою», «державне управління освітою», «система управління», «організаційно-педагогічні засади управління початковою школою»
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 373.3.014(477)”185/194”(091)(02);К78
Короткий огляд (реферат): Історіографічний пошук засвідчив, що організаційно-педагогічні засади управління початковою школою в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. як окрема історико-педагогічна наукова проблема комплексно й системно не досліджувалися. Окремі її аспекти в означений період розглядалися в працях тогочасних дослідників, які детально розглядали соціально-економічні та політичні умови, що існували на українських землях і впливали на освітній процес та практику управління. Проте вони не ставили за мету проаналізувати систему управління початковою ланкою освіти, окреслити організаційні та педагогічні засади управління початковими школами, ієрархічні залежності у структурі управління, теоретичні засади, які сприяли покращенню цього процесу, а торкалися зазначених питань лише дотично або зверталися до їхнього розгляду в зв’язку з вивченням інших освітніх процесів, що відбувалися в той час в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9432
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудла_Монографія.pdf533,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.