Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9440
Назва: Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
стимул
теорія педагогічного стимулювання
вітчизняна педагогічна думка
гуманістична освітня парадигма
ситуація успіху
позитивні емоції
концепції стимулювання
емоційний підйом
радість пізнання світу
Дата публікації: тра-2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Ідея педагогічного стимулювання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – ХХ століття / Л. В. Ткачук // Вісник наукової лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: Випуск ХІ / за ред. В. Г. Кузя . – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 135–142.
Серія/номер: 37(477)(09)"18/!9";
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які надавали пріоритет позитивним емоціям, що переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Розкривається роль В. Сухомлинського у ґенезі ідеї педагогічного стимулювання школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9440
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IDEYa_ PEDAGOGIChNOGO_ STY`MULYuVANNYa_ U_ VITChY`ZNYaNIJ PEDAGOGIChNIJ_ DUMCI _KINCYA_ XIX – XX_ STOLITTYA.docx37,89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.