Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9620
Назва: ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА РИСА МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В РОБОТІ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Підвальна, Юлія Василівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інтеграція
толерантність
діти з освітніми особливими потребами
соціальний працівник
психофізичний розвиток
Дата публікації: 2018
Видавництво: Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. – Херсон: «Видавничий дім випуск LXXX «Гельветика», 2018. Том 2. – С. 237 – 241.
Бібліографічний опис: Підвальна Ю. В. Толерантність як професійно важлива риса майбутнього соціального працівника в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами у процесі інклюзивного навчання / Ю. В. Підвальна // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. – Херсон: «Видавничий дім випуск LXXX «Гельветика», 2017. Том 2. – С. 237 – 241.
Короткий огляд (реферат): В статті розкриті поняття толерантності соціального працівника до інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами. Виділені основні функції та рівні толерантності, які визначають міру особистісного сприйняття педагогами та здоровими дітьми інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9620
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підвальна Ю.В._стаття.pdf548,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.