dc.contributor.author |
Побережник, Ольга Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-13T18:14:18Z |
|
dc.date.available |
2013-11-13T18:14:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Умань: АЛМІ, 2007 р. C. 280-281 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439 |
|
dc.description.abstract |
У статті йдеться про науковий підхід щодо вирішення проблеми оцінювання в умовах кредитно-трансферної системи навчання що, на нашу думку, забезпечується через вивчення фонетичних, лексичних, морфологічних та синтаксичних явищ латинської мови у зіставленні з відповідними явищами сучасних іноземних мов, які вивчаються студентами.
Під час навчання в умовах кредитно-трансферної системи, коли зарахування курсу певної дисципліни можливе без рубіжного контролю – іспиту, особливого значення набувають ІНДЗ, що дає студенту можливість отримати додаткові, часто вирішальні бали для отримання високої оцінки за шкалою ECTS. |
uk |
dc.publisher |
збірник: Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. |
uk |
dc.subject |
кредитно трансферна система |
uk |
dc.subject |
лексика загального індоєвропейського походження |
|
dc.subject |
латинські запозичення |
|
dc.subject |
лексична компетентність студентів |
|
dc.title |
Організація навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи навчання |
uk |
dc.type |
Article |
uk |