00 DSpace/Manakin Repository

Організація навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Побережник, Ольга Валентинівна
dc.date.accessioned 2013-11-13T18:14:18Z
dc.date.available 2013-11-13T18:14:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Умань: АЛМІ, 2007 р. C. 280-281 uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1439
dc.description.abstract У статті йдеться про науковий підхід щодо вирішення проблеми оцінювання в умовах кредитно-трансферної системи навчання що, на нашу думку, забезпечується через вивчення фонетичних, лексичних, морфологічних та синтаксичних явищ латинської мови у зіставленні з відповідними явищами сучасних іноземних мов, які вивчаються студентами. Під час навчання в умовах кредитно-трансферної системи, коли зарахування курсу певної дисципліни можливе без рубіжного контролю – іспиту, особливого значення набувають ІНДЗ, що дає студенту можливість отримати додаткові, часто вирішальні бали для отримання високої оцінки за шкалою ECTS. uk
dc.publisher збірник: Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. uk
dc.subject кредитно трансферна система uk
dc.subject лексика загального індоєвропейського походження
dc.subject латинські запозичення
dc.subject лексична компетентність студентів
dc.title Організація навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи навчання uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу