dc.contributor.author |
Павлюк, Вікторія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-15T08:42:56Z |
|
dc.date.available |
2013-11-15T08:42:56Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанню функціонування системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито її структуру та специфіку освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Охарактеризовано змістовий аспект професійної підготовки майбутніх учителів у Канаді в умовах багаторівневої педагогічної освіти. Проаналізовано можливості канадського досвіду використання навчальних програм підготовки учителів для української вищої школи. |
uk |
dc.publisher |
ЧНУ імені Богдана Хмельницького |
uk |
dc.subject |
Канада |
uk |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
педагогічна освіта |
uk |
dc.title |
ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |