dc.contributor.author |
Щербань, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-15T18:34:23Z |
|
dc.date.available |
2013-11-15T18:34:23Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1559 |
|
dc.description.abstract |
В статті розкриваються питання взаємозв’язку американського сільського соціуму і місцевої школи. Якісна і адекватна освіта розглядається як вклад в процес розвитку громади, яка в свою чергу має визнати школу своїм центральним інститутом, надати ті додаткові повноваження і використати в усій багатоманітності її рольового спектра. Виділено напрями діяльності по встановленню тимчасової співпраці школи і сільської громади. |
uk |
dc.publisher |
Педагогіка та психологія. |
uk |
dc.subject |
сільська школа |
uk |
dc.subject |
сільська громада |
uk |
dc.subject |
взаємодія школи і громади |
uk |
dc.title |
Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади |
uk |
dc.type |
Article |
uk |