DSpace Repository

Дидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації

Show simple item record

dc.contributor.author Гембарук, Алла Степанівна
dc.date.accessioned 2016-09-14T18:46:41Z
dc.date.available 2016-09-14T18:46:41Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation автореферат дисертації на здобуття наукового ступення кандидата педагогічних наук uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Визначено та обґрунтовано компоненти змісту навчання іноземної мови та принципи його конструювання. Проаналізовано сучасний стан організації навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета в означених типах навчальних закладів. У цьому зв’язку визначено вихідний рівень володіння іноземною мовою студентів першого курсу; здійснено аналіз чинної програми та підручників на предмет відповідності їх змісту сучасним вимогам освіти. Запропоновано дидактичну модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Доведено та обґрунтовано необхідність виділення двох компонентів моделі: корективного та основного курсів; визначено їх зміст на основі комунікативно орієнтованого підходу. Відповідно до запропонованої дидактичної моделі розроблено два навчальних посібники з англійської мови „Англійська мова. Корективний курс” і „Комунікативний курс англійської мови”, зміст яких апробовано шляхом дослідно-експериментальної роботи, у ході якої було доведено його ефективність. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 377.8: 811(07);
dc.subject зміст навчання uk
dc.subject конструювання змісту навчання
dc.subject засоби навчання
dc.subject корективний курс
dc.subject дидактична модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета
dc.subject педагогічні навчальні заклади І–ІІ рівнів акредитації
dc.title Дидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account