Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, Валентина Василівна-
dc.contributor.authorІгнатюк, Мілена Олегівна-
dc.date.accessioned2019-06-03T10:48:48Z-
dc.date.available2019-06-03T10:48:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issnISBN 978-617-530-177-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10471-
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання застосування розвивальних технологій на уроках трудового навчання, зокрема, методу творчих проектів та проблемного навчання. Використання даних технологій активізує мислительні операції учнів, розвиває їх інтелектуальні здібності, впливає на інтелектуальну активність школярів.uk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – 176 с.uk_UA
dc.subjectТрудове навчання, інтелектуальний розвиток учнів, метод проектів, проблемне навчання.uk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харитонова_Ігнатюк_Стаття.doc.pdf151,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.