Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філімонова, Ірина Афанасіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:40:52Z | - |
dc.date.available | 2019-06-03T16:40:52Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-20 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10475 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати формувального етапу науково-дослідної роботи щодо формування аксіологічного компоненту професійної компетентності майбутніх бакалаврів харчових технологій. За допомогою авторських та класичних методик автор аналізує стан сформованості зовнішньої та внутрішньої мотивації студентів та обґрунтовує доцільність використання мотиваційно-ціннісного середовища в навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Професійна освіта: теорія, методологія, практика.; | - |
dc.subject | мотивація, мотиваційно-ціннісне середовище, професійна компетентність, бакалавр харчових технологій, фахівець-технолог. | uk_UA |
dc.title | Аналіз стану сформованості аксіологічного компоненту професійної компетентності майбутніх бакалаврів харчових технологій у процесі вивчення фахових дисциплін | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filimonova_I..pdf | 284,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.