Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-06-05T14:12:37Z-
dc.date.available2019-06-05T14:12:37Z-
dc.date.issued2019-03-15-
dc.identifier.citationЯщук Т. А., Бурдужа І. О. Становлення соціального підприємництва в Україні. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 березня 2019 р. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство». 2019. С. 276–279.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10512-
dc.description.abstractПідприємницька діяльність є особливою формою економічної діяльності та центральним елементом ринкової економіки, так як вона сприяє зміцненню ринкових відносин. Підприємництво як рушійна сила розвитку сучасного ринкового господарства генерує підвищення матеріального і духовного потенціалу суспільства, є потужним двигуном економічного і соціального розвитку.uk_UA
dc.publisherНАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ, Київ, ДП "Інформаційно-аналітичне агентство"uk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectсоціальне підприємсництвоuk_UA
dc.subjectхарактерні особливості соціального бізнесуuk_UA
dc.subjectетапи становлення соціального підприємництваuk_UA
dc.titleСтановлення соціального підприємництва в Україніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бізнес-аналітика_2019-276-279.pdf228,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.