Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorСотська, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-07T12:28:36Z-
dc.date.available2019-06-07T12:28:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. 2019. № 1. С. 384–389.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10587-
dc.description.abstractМета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньопедагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висновки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успішного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою.uk_UA
dc.publisherНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтвuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:75:[7.035.3:502:7.036.2];-
dc.subjectнавчання; пленер; художньо-педагогічна парадигма; мімезис; майбутні фахівці з образотворчого мистецтваuk_UA
dc.titleХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА МІМЕЗИСУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ПЛЕНЕРІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paradigm_mimesis.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.