Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтовська, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-06-10T11:39:45Z-
dc.date.available2019-06-10T11:39:45Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10614-
dc.description.abstractСаме освіта як одна з найважливіших соціальних інституцій виконує функції передачі та поширення знань, умінь, цінностей, ідеалів і норм від одного покоління до іншого, спроможна закласти теоретичні та практичні засади для гендерної соціалізації студентської молоді. Невід’ємним компонентом побудови сучасного демократичного толерантного суспільства є впровадження принципу гендерної рівності у всі сфери життєдіяльності, в тому числі, в освіту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147:364;-
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectцентрuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectстудентствоuk_UA
dc.titleГендерний центрuk_UA
dc.title.alternativeНеформальна освіта: кращі практики і проектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Войтовська_ГЦ.pdf508,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.