Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10617
Назва: The Analysis of English Teacher Training Content in Ukrainian Universities
Інші назви: Аналіз змісту навчання вчителя англійської мови в укніверситетах України
Автори: Процько, Євгенія Сергіївна
Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: професійна підготовка вчителів англійської мови
мовна підготовка
зміст освіти
навчальна дисципліна
навчальний план
Дата публікації: бер-2019
Короткий огляд (реферат): Головна мета підготовки вчителів в Україні полягає в слідуванні стандартам європейської освіти, що означає підготовку кваліфікованих фахівців – знавців іноземної мови. Ця тенденція особливо важлива при підготовці вчителів англійської мови. Сьогодні процес підготовки вчителя нового покоління інтегрується у європейський освітній простір, хоча дослідження змісту сучасної педагогічної освіти в Україні має свої особливості. Проаналізувавши навчальні плани сучасних закладів вищої освіти, які готують майбутнього вчителя англійської мови, ми виокремили проблему надмірного залучення дисциплін загальноосвітньої підготовки. На нашу думку, причина цього полягає в наданні університетам вільного визначення кількості годин та вивченні конкретних дисциплін згідно із Законом «Про вищу освіту» (2014 р., 2018 р.). Також необхідно підкреслити важливість орієнтації вітчизняних закладів вищої освіти на європейські правові документи у підготовці вчителя нового покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10617
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_Protsko_Pedagogika.PDF497,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.