Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-06-10T11:45:07Z-
dc.date.available2019-06-10T11:45:07Z-
dc.date.issued2017-05-24-
dc.identifier.citationШевчук О. М. Соціально-педагогічний тренінг як засіб емоційної саморегуляції / О. М. Шевчук // «Права дітей: від витоків до сьогодення» : матеріали науково-методичного семінару (Умань, 24 травня 2017 р.) / [ред. кол. : Коляда Н. М. та ін.]. – Умань : «Візаві», 2017. – 108 с. – С. 98–99.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10620-
dc.descriptionШевчук О. М. Соціально-педагогічний тренінг як засіб емоційної саморегуляції / О. М. Шевчук // «Права дітей: від витоків до сьогодення» : матеріали науково-методичного семінару (Умань, 24 травня 2017 р.) / [ред. кол. : Коляда Н. М. та ін.]. – Умань : «Візаві», 2017. – 108 с. – С. 98–99.uk_UA
dc.description.abstractАвтором проаналізовано важливість застосування соціально-педагогічного тренінгу як форми активного соціального навчання, яка дозволяє людині самоформувати навички й уміння в побудові продуктивних психологічних та соціальних міжособистісних відносин, аналізувати соціально-психологічні ситуації зі своєї точки зору і позиції партнера, розвивати в собі здібності пізнання і розуміння себе й інших у процесі спілкування.uk_UA
dc.publisher«Візаві»uk_UA
dc.subjectСоціально-педагогічний тренінгuk_UA
dc.subjectемоційна саморегуляціяuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічний тренінг як засіб емоційної саморегуляціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук О. Тези. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ.pdf64,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.