Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєдило, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2019-06-10T13:31:39Z-
dc.date.available2019-06-10T13:31:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроблеми освіти:збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10643-
dc.description.abstractУ статті окреслено проблемне поле питань освітніх реформ у контексті Концепції розвитку педагогічної освіти та інтеграції з європейським освітнім простором. Виокремлено основні напрями досліджень із гендерної проблематики. Визначено й обґрунтовано роль і місце курсу навчальної дисципліни "Основи теорії гендерного виховання дітей" у професійній підготовці майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей. Схарактеризовано провідні структурні компоненті готовності майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей. Подано модульний зміст дисципліни "Основи теорії гендерного виховання дітей" відповідно до вимог кредитно-трансферної системи.uk_UA
dc.publisherТОВ "ТВОРИ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.017-055.1/.3-
dc.subjectгендерна проблематикаuk_UA
dc.subjectгендерне вихованняuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.titleМодернізація змісту професійної підготовки майбутніх педагогів до гендерного виховання дітей у контексті Концепції розвитку педагогічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Бар 2019 О.Бутенко, О.Воєдило (2).pdf413,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.