Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнна Чередник-
dc.contributor.authorЛюдмила Черніченко-
dc.contributor.authorOleksii Stasenko-
dc.date.accessioned2019-06-12T07:52:07Z-
dc.date.available2019-06-12T07:52:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLiudmyla Chernichenko, Anna Cherednyk / Oleksii Stasenko, Liudmyla Chernichenko, Anna Cherednyk. Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education. // Наука і освіта. – 2018. – №4. – 161-167.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10687-
dc.description.abstractОстанніми роками на тлі інтенсифікації навчального процесу у закладах вищої освіти прослідковується тенденція зниження об’єму рухової активності студентів, що негативно позначається на показниках їхнього фізичного стану, у зв’язку з чим особливої значущості набувають питання формування, збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді. Метою дослідження є визначення й обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на формування мотивації студентів до рухової активності в умовах педагогічних закладів вищої освіти та експериментальна перевірка їх ефективності. У дослідженні взяли участь 60 студентів І–ІІ курсів Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, які в подальшому були розподілені на дві групи – контрольну й експериментальну. В процесі проведення експерименту у студентів контрольних і експериментальних груп було визначено рівень рухової активності за Фремінгемською методикою, який у більшості респондентів виявився низьким, що засвідчило необхідність розробки спеціальних заходів та їх упровадження задля покращення ситуації. Запропонована технологія формування мотивації студентів до рухової активності включала чотири етапи: спонукання, мотивація до діяльності; постановка мети, вибір діяльності; реалізація поставлених завдань, використання створених комфортних умов для здійснення діяльності; аналіз отриманих результатів, осмислення задоволеності діяльністю; формування бажання у студентів продовжити заняття після досягнення мети. Комплекс заходів, які поетапно обґрунтовано у роботі із застосуванням спеціальних засобів і методів, відповідають індивідуальному, диференційованому та особистісно зорієнтованому вибору студентом подальшої фізкультурної діяльності. За результатами повторної діагностики рівня рухової активності студентів було встановлено, що реалізований в педагогічному експерименті підхід до організації навчального процесу з фізичного виховання сприяв не тільки більш усвідомленому ставленню студентів до занять, але й вирішенню проблеми індивідуалізації дій фізичними вправами та створенню фундаментальної основи для їх самовизначення і соціалізації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаука і освітаuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectфізкультурно-оздоровча діяльністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.titleMotivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Educationuk_UA
dc.title.alternativeФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf776,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.