Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-13T16:11:53Z-
dc.date.available2019-06-13T16:11:53Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationІщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях // Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О.Сухомлинський і школа ХХІ ст.» / за ред. В. М. Кушнір - Умань : Візаві, 2019. - Вип. XII. - с. 49-55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування творчої Індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях. З'ясовано, що у педагогічних системах фундаторів світової науки важливе місце посідають рекомендації щодо створення умов д ш максимально повного розкриття природних здібностей дітей, розвитку бпьої самостійності, творчої активності саме як провідних рис Особистості дитини, що допомагають їй успішно і творчо опановувати навколишній світ.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.subjectформування творчої індивідуальностіuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.titleПроблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіяхuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Сухомлинський 1.pdf478,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.