Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-13T16:11:53Z | - |
dc.date.available | 2019-06-13T16:11:53Z | - |
dc.date.issued | 2019-04 | - |
dc.identifier.citation | Іщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях // Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О.Сухомлинський і школа ХХІ ст.» / за ред. В. М. Кушнір - Умань : Візаві, 2019. - Вип. XII. - с. 49-55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10738 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування творчої Індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях. З'ясовано, що у педагогічних системах фундаторів світової науки важливе місце посідають рекомендації щодо створення умов д ш максимально повного розкриття природних здібностей дітей, розвитку бпьої самостійності, творчої активності саме як провідних рис Особистості дитини, що допомагають їй успішно і творчо опановувати навколишній світ. | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.subject | формування творчої індивідуальності | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Проблема формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у зарубіжних педагогічних технологіях | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іщенко Сухомлинський 1.pdf | 478,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.