Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764
Назва: | Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | етнокультурна компетентність етнокультура майбутній вчитель-філолог процес формування етнокультурної компетентності етнокультурне виховання професійна підготовка |
Дата публікації: | 8-лют-2019 |
Видавництво: | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А. Теоретичні підходи до трактування сутності поняття «етнокультурна компетентність» майбутнього вчителя // Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 8-9 лютого 2019 р.). – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2019. – С. 48–51. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39 |
Короткий огляд (реферат): | Молодій людині слід оволодіти здатністю аналізувати й оцінювати досягнення національної культури, орієнтуватися в етнокультурному просторі нації, усвідомлювати національні духовно-моральні основи людського життя. Таке молоде покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і, в першу чергу, етнокультурна компетентність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10764 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teorety`chni pidxody` do traktuvannya sutnosti ponyattya «etnokul`turna kompetentnist`» majbutn`ogo vchy`telya.pdf | 379,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.