Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765
Назва: Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: етнокультурна компетентність
сутність етнокультурної компетентності
професійна підготовка
зміст етнокультурної компетентності
Дата публікації: 1-лют-2019
Видавництво: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1–2 лютого 2019 року).– К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 55–58.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011.3-051
Короткий огляд (реферат): Нову генерацію молодого покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і в першу чергу, культурологічна (в її основі – етнокультурна) компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnist` i zmist etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa (1).pdf168,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.