Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-06-18T08:44:34Z-
dc.date.available2019-06-18T08:44:34Z-
dc.date.issued2019-02-01-
dc.identifier.citationГончарук В. А. Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1–2 лютого 2019 року).– К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 55–58.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765-
dc.description.abstractНову генерацію молодого покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і в першу чергу, культурологічна (в її основі – етнокультурна) компетентність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.011.3-051-
dc.subjectетнокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectсутність етнокультурної компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзміст етнокультурної компетентностіuk_UA
dc.titleСутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnist` i zmist etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa (1).pdf168,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.