Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781
Назва: Тренди як механізм соціальної взаємодії
Автори: Білошкурський, Микола Васильович
Кравченко, Роман Олегович
Ключові слова: тренд
взаємодія
суміжний тренд
споживач
бренд-менеджмент
відносини
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Білошкурський М. В., Кравченко Р. О. Тренди як механізм соціальної взаємодії. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол. : Школьний О. О. (відп. ред.) та ін. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. С. 34–36.
Короткий огляд (реферат): Тренд є важливим інструментом не лише бренд-менеджменту та маркетингових стратегій, а й механізмом соціальної взаємодії, за допомогою якого відбувається інтенсивний, на відміну від минулих екстенсивних спроб, розвиток виробництва, збуту та соціального взаємозв’язку, який є базовою основою для розвитку міцних транснаціональних та міжнародних відносин у сфері бізнесу та культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.