Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: маркетинг
збут
система збуту
збутова діяльність
маркетингові інструменти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Гарматюк О. В. Маркетингові інструменти збутової політики підприємств / О. В. Гарматюк // Стратегії інноваційного розвитку економіки: проблеми, перспективи, ефективність: збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 31 травня 2019 р.). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2019. С. 47-50.
Короткий огляд (реферат): Визначино маркетингові інструменти які пливають на збутову дільність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10789
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETYNHOVI INSTRUMENTY.pdf554,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.