Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2019-06-19T05:29:30Z-
dc.date.available2019-06-19T05:29:30Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationБержанір А. Л. Особливості менеджменту соціально відповідального бізнесу. Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів: збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4. Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13–14 травня 2019 р., м. Покровськ) / уклад. Мирошниченко Г.Б. Покровськ: ДонНТУ, 2019. С. 21–24.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10799-
dc.description.abstractДосліджено сутність менеджменту компаній з реалізації соціально відповідального бізнес, а також визначено особливості прийняття управлінських рішень з активізації їх діяльності у соціальній сфері.uk_UA
dc.publisherДонецький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;005-048.35-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний бізнесuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.titleОсобливості менеджменту соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobl_menegm_soc_vidp_bizn.pdf797,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.