Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T09:30:49Z | - |
dc.date.available | 2019-06-19T09:30:49Z | - |
dc.date.issued | 2018-11 | - |
dc.identifier.citation | Людмила Іщенко Педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників // Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Nr – №15 – 2018 – С. 165-175. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2084-0152 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10811 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників, зокрема: створення розвивального творчого середовища життєдіяльності групи дошкільного закладу освіти; гуманістична, суб’єкт-суб’єктна взаємодія учасників навчальновиховного процесу, що стимулює прояв креативного потенціалу дітей дошкільного віку; розуміння, прийняття дитини, її позиції, створення ситуації успіху кожної дитини; варіативність творчих завдань; розкрито використання таких методів навчання, як: пошуковий, проблемна ситуація, проблемно-діалогічний метод, метод відкриттів, комбінованого експериментування, метод асоціацій. | uk_UA |
dc.publisher | Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | розвиток креативності старших дошкільників | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку креативності старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іщенко Польща.pdf | 323,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.