Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2019-06-20T17:01:38Z-
dc.date.available2019-06-20T17:01:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШеленкова Н.Л. Аналіз досліджень впливу реклами на цінності сучасної молоді / Н.Л.Шеленкова // Osiągnięcia naukowe i perspektywy: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. M.Andrzejewskiego. – Wrocław: Nowa nauka, 2019. – С.77- 78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10840-
dc.description.abstractВ юнацькому віці значний вплив на розвиток особистості мають її ціннісні орієнтації, які складають той комплекс психологічних феноменів, який визначає розвиток особистості та професійної мотивації діяльності молоді та формується під психологічним впливом різних детермінант, однією з яких є реклама.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОЇ МОЛОДІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`VU_REKLAMY` _NA_CINNOSTI .pdf284,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.