Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2019-06-20T17:02:30Z-
dc.date.available2019-06-20T17:02:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШеленкова Н. Дослідження копінг-стратегій в процесі адаптації студентів першого року навчання / Н.Шеленкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки / Херсон. держ. ун- т, ф-т психології, історії та соціол. – Херсон: [б. в.], - Випуск 1 - 2019.- С.72-77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10842-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню особливостей копінг-поведінки особистості в процесі адаптації студентів першого року навчання. Зазначається, що провідною характеристикою студента як суб’єкта навчальної діяльності є його соціально-психологічна адаптованість до умов навчання. В результаті емпіричного дослідження виявлені основні копінг-стратегії (стилі поведінки), а також досліджено індивідуальний стиль подолання стресу. Визначено, що найчастіше студентами першого курсу використовується неадаптивна поведінкова копінг-стратегія «відступ» та адаптивна емоційна копінг-стратегія «оптимізм».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectкопінг-поведінкаuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOPING-STRATEGIJ_V_PROCESI_ADAPTACIYi.pdf524,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.