Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ
Автори: Литвин, Оксана Вікторівна
Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: туризм
реклама
туристична реклама
нетрадиційна реклама
спеціалізована туристична реклама
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Київський національний торговельно- економічний університет м. Київ
Бібліографічний опис: Литвин О. В. Особливості реклами в туризмі / О. В. Литвин, І. М. Кирилюк // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2019. – С. 144-146.
Короткий огляд (реферат): Реклама являється невід’ємною складовою ведення туристичного бізнесу. На ринку сфери послуг виробники туристичних продуктів, в сучасних умовах, мають володіти засобами реалізації результатів своєї діяльності. Саме реклама є найбільш дієвим інструментом доведення інформації до споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ.pdf206,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.