Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10850
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Ключові слова: туризм
реклама
інформація
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Литвин О. В. Особливості реклами в туризмі / О. В. Литвин, І. М. Кирилюк // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – С. 144-146.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості застосування реклами в туризмі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10850
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_кирилюк2.pdf403,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.