Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:32:43Z-
dc.date.available2019-06-26T05:32:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛитвин О. В. Особливості реклами в туризмі / О. В. Литвин, І. М. Кирилюк // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – С. 144-146.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10850-
dc.description.abstractРозглянуто особливості застосування реклами в туризміuk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_кирилюк2.pdf403,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.