Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T05:34:59Z | - |
dc.date.available | 2019-06-26T05:34:59Z | - |
dc.date.issued | 2019-02 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10853 | - |
dc.description.abstract | Визначено актуальність даної проблеми та сутність понять «компетенція», «компетентність». На основі психолого-педагогічної літератури розкрито визначення підприємницької компетентності у нормативних документах та у працях науковців і подано власне твердження поняття «підприємницька компетентність». Окреслено теоретичну складову формування підприємницької компетентності – підходи, принципи. Проаналізовано чотири групи форм та методів формування підприємницької компетентності. Розкрито особливості використання як традиційних, так і нетрадиційних методів формування даної компетентності. | uk_UA |
dc.publisher | Херсон – Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.212 | - |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | підприємницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | підходи | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | методи формування підприємницької компетентності | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
do problemu formuvanna pidpruemhuzkoi kompetentnosti.pdf | 189,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.