Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:34:59Z-
dc.date.available2019-06-26T05:34:59Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10853-
dc.description.abstractВизначено актуальність даної проблеми та сутність понять «компетенція», «компетентність». На основі психолого-педагогічної літератури розкрито визначення підприємницької компетентності у нормативних документах та у працях науковців і подано власне твердження поняття «підприємницька компетентність». Окреслено теоретичну складову формування підприємницької компетентності – підходи, принципи. Проаналізовано чотири групи форм та методів формування підприємницької компетентності. Розкрито особливості використання як традиційних, так і нетрадиційних методів формування даної компетентності.uk_UA
dc.publisherХерсон – Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.212-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпідприємницька компетентністьuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectметоди формування підприємницької компетентностіuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ: СУЧАСНІ ПІДХОДИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
do problemu formuvanna pidpruemhuzkoi kompetentnosti.pdf189,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.