Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T06:52:02Z-
dc.date.available2019-06-26T06:52:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10887-
dc.description.abstractПереважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, щоб сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. В статті піднімається питання не просто запам’ятовування навчального матеріалу учнями, а уміння запитувати, досліджувати, творити, вирішувати, інтерпретувати та дебатувати. Піднімаються питання навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу. Стаття присвячена практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення.uk_UA
dc.publisherПП Жовтийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesББК;74.20я5-
dc.relation.ispartofseriesП;86-
dc.relation.ispartofseriesУДК;371 (06)-
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення та активної творчості студентів на основі впровадження інтерактивного навчання на заняттях з основ педагогічної майстерностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник ЛВ.pdfПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2011.- Випуск 36. - ЗО 1 с.677,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.