Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЙовенко, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-27T06:11:43Z-
dc.date.available2019-06-27T06:11:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7823-52-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10911-
dc.description.abstractВ історико-педагогічному дослідженні окреслено історіографію проблеми та проаналізовано його джерельну базу; визначено теоретико-методологічні основи дослідження та поняттєво-категоріальний апарат проблеми образу героя в українській літературі, його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття; з`ясовано історико-педагогічні передумови творення образу героя в українській писемній літературі ХІ-ХХ століть; охарактеризовано зміст виховання героїчної особистості у спадщині українських педагогів ХХ століття; обгрунтовано періодизацію розвитку образу героя в шкільних підручниках з українськох літератури ХХ століття та розкрито істрико-педагогічні тенденції досліджуваного процесу; здійснено історико-педагогічні рефлексії щодо образу героя у контексті шкільного курсу укранської літератури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher"АЛМІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)"19"-
dc.subjectобраз герояuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectшкільний підручникuk_UA
dc.subjectінтерпретація образуuk_UA
dc.titleЕволюція образу героя в українській літературі та його інтерпретація в шкільних підручниках ХХ століттяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.