Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБріт, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2019-06-27T06:27:50Z-
dc.date.available2019-06-27T06:27:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету) ». – Умань, 2018. – C.71 – 74.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10924-
dc.description.abstractВ статті описуються ключові принципи побудови експериментальної програми з дисципліни "Методика навчання англійської мови", розробленої в рамках спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні "Шкільний вчитель нового покоління"uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУманьuk_UA
dc.subjectPRESETT Curriculumuk_UA
dc.subjectteachers of Englishuk_UA
dc.subjectmethodology design principles,uk_UA
dc.subjectNew generation school teacher projectuk_UA
dc.titleKey Design Principles for the PRESETT Curriculumuk_UA
dc.title.alternativeОсновні принципи програми додипломної підготовки вчителів англійської мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Brit_Key_Design_Principles_for_PRESETT_Curriculum.pdf337,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.