Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10953
Назва: Інтегративний функціонально-галузевий підхід як чинник прогнозування і побудови моделей педагогічної природничо-наукової освіти
Автори: Мартинюк, Михайло Тадейович
Валюк, Вікторія Федорівна
Горбатюк, Наталія Миколаївна
Декарчук, Марина Вадимівна
Браславська, Оксана Володимирівна
Совгіра, Світлана Василівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Кириленко, Катерина Михайлівна
Хитрук, Валентин Іванович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Гнатюк, Оксана Володимирівна
Ткачук, Галина Володимирівна
Красноштан, Ігор Васильович
Бріт, Надія Михайлівна
Ткаченко, Ігор Анатолійович
Ключові слова: природознавство
інтегративний функціонально-галузевий підхід
методика
система
навчальні плани
педагогічні моделі
Дата публікації: 25-гру-2013
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Інтегративний функціонально-галузевий підхід як чинник прогнозування і побудови моделей педагогічної природничо-наукової освіти : монографія / М. Т. Мартинюк, С. І. Бондаренко, В. Ф. Валюк, Н. М. Горбатюк та ін. ; за ред. М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук. - Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. - 174 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії запропоновано педагогічні моделі підготовки фахівців-педагогів зі спеціальностей природничо-наукового спрямування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10953
ISSN: 978-966-525-142-2
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monografia.pdf97,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.