Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T06:09:09Z-
dc.date.available2019-07-04T06:09:09Z-
dc.date.issued2018-04-19-
dc.identifier.citationФормування здоров’язберігаючих компетенцій дітей та молоді: проблеми, розвиток, супровід: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної конференції, м. Умань, 19 квітня 2018 р. / ред..кол. : П’ясецька Н.А. [та ін.]. - Умань : ВПЦ «Візаві». -116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10975-
dc.description.abstractГуманне педагогічне мислення, як вічна істина і як стрижень усякого вищого педагогічного вчення та спадщини, таїть у собі можливість постійного оновлення життя навчального закладу, багатогранної творчої діяльності педагога та педагогічних колективів. Своїми оновленими постулатами - віра в можливості дитини, розкриття самобутньої природи в дитині, повага та ствердження її на служіння добру й справедливості - гуманне педагогічне мислення запалює іскри для народження різних і нових педагогічних систем у залежності від конкретних історичних, соціальних, національних та економічних умов, для виникнення особистого творчого педагогічного досвіду, «своїх методів і форм»uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;(376)(063)-
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.titleЗадоволення потреби вихованця в особистій безпеці - одна з умов розвитку особистості з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник ЛВ.pdf415,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.