Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T06:10:35Z-
dc.date.available2019-07-04T06:10:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ПП Жовтий, 2010. - Випуск 35. - 287 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10980-
dc.description.abstractМетою проведеної нами роботи є впровадження найбільш ефективних засобів впливу на особистість, психологічних та педагогічних умов, які сприяють розвитку педагогічного такту та становлення педагогічної майстерності майбутнього педагога. Тисячі професій народжуються і вмирають. Але живуть і до цього часу найдавніші з них - хлібороба, будівельника, лікаря, вчителя. Та й серед цих вічних професій учительська посідає особливе місце: вона — початок усіх професій. Змінюються умови й засоби виховання, та незмінним лишається головне призначення вчителя - навчити людину бути Людиноюuk_UA
dc.publisherПП Жовтийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371(06)-
dc.relation.ispartofseriesББК;74.20я5-
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпедагогічний тактuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ - ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СТУДЕНТА ВИЩОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник ЛВ2.pdf678,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.