Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-09-13T04:24:16Z-
dc.date.available2019-09-13T04:24:16Z-
dc.date.issued2019-07-21-
dc.identifier.citationГончарук В. А. Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі. Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20–21 липня 2019 року. К.: МЦНД, 2019. С. 42–44.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076-
dc.description.abstractУ шкільному курсі української літератури (розділ «Усна народна творчість») важливе місце має належати аналізу національно-культурних компонентів або т. зв. етнокультурознавчої лексики. У 5-му класі учні ознайомлюються з малими жанрами фольклору (тема «Прислів’я та приказки»). У цій темі розглядаються народні уявлення про довколишній світ та його оцінка у прислів’ях і приказках, показується краса слова і мудрість нашого народу. Вчителю належить так організувати роботу на уроці з вивчення прислів’їв і приказок, щоб учні усвідомили необхідність їх вивчення, записування від інших людей, розуміння їх значення, а також збагачували ними своє мовлення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМЦНДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;005-
dc.subjectприслів'яuk_UA
dc.subjectприказкиuk_UA
dc.subjectуроки української літературиuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleВивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vy`vchennya pry`sliv'yiv i pry`kazok na urokax ukrayins`koyi.PDF281,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.