Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11088
Назва: ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ В ДУЕТНОМУ ТАНЦІ ЗАСОБАМИ ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВОЇ ТЕРАПІЇ
Автори: Криворотенко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: творча індивідуальність
майбутній вчитель хореографії
дуетний танець
танцювально-рухова терапія
імпровізація
Дата публікації: 2018
Видавництво: СПОЛОМ
Бібліографічний опис: Криворотенко А. Ю. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії в дуетному танці засобами танцювально-рухової терапії / Анастасія Криворотенко // Кінезіологія танцю та техніко-естетичних видів спорту : навчально-методичний посібник / упорядник О. А. Плахотнюк. – Львів : СПОЛОМ, 2018. – Ч. ІІ. – С. 185-191.
Короткий огляд (реферат): У публікації визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як поєднання здібностей, умінь та навичок, особливих творчих рис, що дозволяє створювати щось абсолютно нове та оригінальне. Розглянуто дуетний танець як особливу форму взаємодії у творчій діяльності майбутніх учителів хореографії. Описано практичний досвід застосування танцювально-рухових вправ для формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії в дуетному танці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11088
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Duetnyi_tanets.pdf291,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.