Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092
Назва: | Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку |
Автори: | Криворотенко, Анастасія Юріївна |
Ключові слова: | творча індивідуальність майбутній вчитель хореографії мета хореографічної освіти дітей завдання хореографічної освіти дітей танцювально-рухові імпровізаційні техніки заняття-подорожі |
Дата публікації: | 19-кві-2019 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Криворотенко А. Ю. Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 19 квітня 2019 р. / ред. кол.: Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко, С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С. 36-39. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано сутність творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії. Виокремлено педагогічну складову творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Розкрито мету і завдання хореографічної освіти дітей. Розглянуто танцювально-рухові імпровізаційні техніки, що можуть використовуватися у процесі педагогічної діяльності. Здійснено аналіз досвіду застосування вправ імпровізаційного характеру на хореографічних заняттях із дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaniattia_z_ditmy.pdf | 325,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.