Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092
Назва: Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
Автори: Криворотенко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: творча індивідуальність
майбутній вчитель хореографії
мета хореографічної освіти дітей
завдання хореографічної освіти дітей
танцювально-рухові імпровізаційні техніки
заняття-подорожі
Дата публікації: 19-кві-2019
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Криворотенко А. Ю. Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 19 квітня 2019 р. / ред. кол.: Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко, С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С. 36-39.
Короткий огляд (реферат): У статті описано сутність творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії. Виокремлено педагогічну складову творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Розкрито мету і завдання хореографічної освіти дітей. Розглянуто танцювально-рухові імпровізаційні техніки, що можуть використовуватися у процесі педагогічної діяльності. Здійснено аналіз досвіду застосування вправ імпровізаційного характеру на хореографічних заняттях із дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaniattia_z_ditmy.pdf325,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.