Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворотенко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-09-19T09:08:59Z-
dc.date.available2019-09-19T09:08:59Z-
dc.date.issued2019-04-19-
dc.identifier.citationКриворотенко А. Ю. Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 19 квітня 2019 р. / ред. кол.: Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко, С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С. 36-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092-
dc.description.abstractУ статті описано сутність творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії. Виокремлено педагогічну складову творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Розкрито мету і завдання хореографічної освіти дітей. Розглянуто танцювально-рухові імпровізаційні техніки, що можуть використовуватися у процесі педагогічної діяльності. Здійснено аналіз досвіду застосування вправ імпровізаційного характеру на хореографічних заняттях із дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectтворча індивідуальністьuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель хореографіїuk_UA
dc.subjectмета хореографічної освіти дітейuk_UA
dc.subjectзавдання хореографічної освіти дітейuk_UA
dc.subjectтанцювально-рухові імпровізаційні технікиuk_UA
dc.subjectзаняття-подорожіuk_UA
dc.titleРеалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaniattia_z_ditmy.pdf325,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.