Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097
Назва: Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект
Автори: Бикова, Ольга Вікторівна
Ключові слова: творчі здібності учнів
майбутні вчителі музики, хореографії
структурні компоненти творчих здібностей
спеціальні здібності
Дата публікації: 2015
Видавництво: ВВП «Мрія»
Бібліографічний опис: Бикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. Актуальні питання мистецької освіти та виховання: зб. наук. пр. Сумського держ. пед. ун-ту ім. А. С. Макренка. Суми, 2015. Вип. 1–2 (5–6). 300 с.
Серія/номер: УДК;37.036:159.954
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз наукових джерел та уточнено сутність поняття: «творчі здібності» як стійкі індивідуально-психологічні властивості особистості, що є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Розглянуто спеціальні здібності вчителів, зокрема: біології, математики, хімії, вчителя-філолога, перцептивні здібності студентів технологічних університетів, та творчі здібності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Автор виокремлює основні структурні елементи творчих здібностей студентів зазначених спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097
ISBN: 978-966-473-190-1
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidzhennya_rozvytku_tvorchykh_zdibnostey.pdf452,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.