Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-09-20T06:43:39Z-
dc.date.available2019-09-20T06:43:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБикова О. В. Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. Молодь і ринок: наук-пед. журн. Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Дрогобич, 2016. № 8 (139). С. 146–150.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні тлумачення поняття «педагогічні умови». Досліджуване поняття розкривається через концепцію: «умова», «педагогічні умови». Автор пропонує власне визначення поняття «педагогічні умови» розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії. Висвітлено зміст і значення навчальної діяльності, позанавчальної діяльності та індивідуально-дослідної роботи студентів-хореографів як первинних педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПоліграфічна фірма «Швидкодрук»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;(371.134:793.3(07))+159.954-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителя хореографіїuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk_UA
dc.titleПедагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichni_umovy.pdf999,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.