Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11103
Назва: Професійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладу
Автори: Попиченко, Світлана Сергіївна
Ключові слова: імідж
професіоналізм
комунікативна компетентність
педагог-вихователь дошкільного навчального закладу
професійно-педагогічне спілкування
Дата публікації: бер-2017
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Професійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладу / С. С. Попиченко // Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип.22. – С.196 – 199.
Серія/номер: УДК;37 (09)
Короткий огляд (реферат): У статті відображена важливість професійного спілкування в педагогічній діяльності. Імідж педагога розглядається як емоційно забарвлений стереотип сприйняття образа педагога у свідомості вихованців, батьків, колег, соціального оточення. Акцентується увага на ролі комунікативної компетентності у технологіїї створення іміджу педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11103
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedagogichne_spilkuvannia.pdfПрофесійно-педагогічне спілкування як чинник формування іміджу вихователя дошкільного навчального закладу / С. С. Попиченко // Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип.22. – С.196 – 199.275,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.